| |
| AI Chatbots in Education: A Bibliometric Analysis |
| |
| Ciddi Oyun Değerlendirme: Bir Rubrik Geliştirme Çalışması |
| |
| Eğitimde İyi Uygulamaların İncelenmesi |
| |
| Eğitimde Yapay Zeka Çalışmaları: Bibliyometrik Bir Analiz |
| |
| WHAT DO WE KNOW ABOUT METAVERSE? INSIGHTS FOR FUTURE STUDIES BASED ON BIBLIOMETRIC ANALYSIS |
| |
| Exploring the Relationship between Teacher Efficacy and Information and Communication Technology Competencies Among Pre-service Teachers |
| |
| Exploring the Relationship between FOMO and Virtual Tolerance, and Virtual Communication Among Pre-service Teachers |
| |
| Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Algılanan Öğrenme Düzeyleri ve Bilgisayar Kabul Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
| |
| Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Sorgulama Topluluğu Algılarının Akademik Not, Algılanan Öğrenme ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi |
| |
| Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılığı Düzeyleri ile Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Alışkanlıkları ve Çeşitli Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
| |
| Bir Oyunlaştırma Uygulaması: ClassDojo Uygulaması Kullanılarak Akademik Türkçe Kursu Alan Yabancı Öğrencilerin Başarı, Motivasyon ve Derse Bağlılıklarının Geliştirilmesi |
| |
| Halk Eğitim Merkezinde Eğitim Alan Kursiyerlerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Akademik Tükenmişlik Durumu ve Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
| |
| Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarda Oyun Oynama Alışkanlıkları ve Bilgisayar Oyun Tercihlerinin İncelenmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği |
| |
| Lise Öğrencilerinin Sanal Zorbalıkla Baş Etme Stratejilerinin İncelenmesi: Kahramanmaraş İli Örneği |
| |
| Investigating Social Media Usage Purposes of Prospective Techers on FOMO and social media addiction |
| |
| Investigating Social Media Usage Purposes of Prospective Teachers on FOMO andSocial Media Addiction |
| |
| Çok Kullanıcılı Çevrimiçi Oyuncu Tipleri: Ölçek Geliştirme Çalışması |
| |
| Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen bireylerin biliĢim teknolojileri kullanma alıĢkanlıkları: Sakarya üniversitesi TÖMER örneği |
| |
| Yabancı Dİl Olarak Türkçe Öğrenen Bireylerin Bilişim Teknolojileri Kullanma Alışkanlıkları: Sakarya Üniversitesi TÖMER Örneği |
| |
| Öğretmen adaylarının bilgisayar kullanım durumlarının teknoloji kabul modeli çerçevesinde incelenmesi |
| |
| Lisansüstü Öğrencilerin ve Öğretim Elemanlarının Gözünde Lisansüstü Eğitimde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri |
| |
| Formasyon Öğrencilerinin Eğitim Amaçlı İnternet Kullanımı Öz-Yeterlik İnançlarının Geliştirilmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği |
| |
| Lisansüstü Öğrencilerin ve Öğretim Elemanlarının Gözünde Lisansüstü Eğitimde YaşananSorunlar ve Çözüm Önerileri |
| |
| Üniversite Öğrencilerinin Medya-Teknoloji Kullanımı ve Tutumları ile Akademik ErtelemeEğilimlerinin İncelenmesi: Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği |
| |
| Lisansüstü uzaktan eğitim öğrencilerinin algılanan öğrenme düzeyleri ve aldıkları eğitimi yönelik görüşleri. Sakarya Üniversitesi Örneği |
| |
| Öğretmen adaylarının bilgisayar kullanım durumlarının teknoloji kabul modeli çerçevesinde incelenmesi |
| |
| Üniversite Öğrencilerinin Medya-Teknoloji Kullanımı ve Tutumları ile Akademik Erteleme Eğilimlerinin İncelenmesi: Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği |
| |
| Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Algılanan Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği |
| |
| World of Warcraft oyun ortamının yabancı dil öğretiminde kullanılabilirliğine yönelik oyuncu görüşlerinin incelenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sisteminde En Önemli Gördükleri Sorunlar Sakarya Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümü Örneği |
| |
| Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri Sakarya Üniversitesi Örneği |
| |
| ENHANCEMENT OF EDUCATIONAL INTERNET USE SELF EFFICACY BELIEFS OF TEACHERS |
| |
| BÖTE Lisans Programı Öğrencilerinin Yapabilecekleri Mesleklere Yönelik Yeterliklerine ve Aldıkları Derslerin Mesleki Yeterliklerine Sağladığı Katkılara İlişkin Görüşleri Sakarya Üniversitesi Örneği |
| |
| Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Sistemi ve Uygulanmasına Yönelik Görüşleri |
| |
| Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri |
| |
| Uzaktan eğitim sorunları |
Contact
mtopal@sakarya.edu.tr